Hanganyagok meghallgatása, letöltése

A hanganyagokat az igehelyekre kattintva lehet meghallgatni. A lejátszó felületén a jobb felső sarokban van lehetőség a hanganyag letöltésére.

2024. április 30., kedd

2024. április 28. húsvét ünnepe után negyedik vasárnap SZUPPLIKÁCIÓ igehirdető: Járja Krisztina

 Igehirdetési alapige: Jn 16,5-15

Ezt mondja Jézus: Ezeket azért nem mondtam nektek kezdetben, mert veletek voltam. 

De most elmegyek ahhoz, aki elküldött engem, és közületek senki sem kérdezi tőlem: Hova mégy? 

Mivel azonban ezeket mondom nektek, szomorúság tölti el a szíveteket. 

Én azonban az igazságot mondom nektek: jobb nektek, ha én elmegyek, mert ha nem megyek el, a Pártfogó nem jön el hozzátok, ha pedig elmegyek, elküldöm őt hozzátok. 

És amikor eljön, leleplezi a világ előtt, hogy mi a bűn, mi az igazság, és mi az ítélet. 

A bűn az, hogy nem hisznek énbennem; 

az igazság az, hogy én az Atyához megyek, és többé nem láttok engem; 

az ítélet pedig az, hogy e világ fejedelme megítéltetett. 

Még sok mindent kellene mondanom nektek, de most nem tudjátok elviselni; 

amikor azonban eljön ő, az igazság Lelke, elvezet titeket a teljes igazságra; mert nem önmagától szól, hanem azokat mondja, amiket hall, és az eljövendő dolgokat is kijelenti nektek. 

Ő engem fog dicsőíteni, mert az enyémből merít, és azt jelenti ki nektek.  

Mindaz, ami az Atyáé, az enyém; ezért mondtam, hogy az enyémből merít, és azt jelenti ki nektek.


Oltár előtt felolvasott ige:

Ézs 12,1-6