Hanganyagok meghallgatása, letöltése

A hanganyagokat az igehelyekre kattintva lehet meghallgatni. A lejátszó felületén a jobb felső sarokban van lehetőség a hanganyag letöltésére.

2019. július 8., hétfő

2019. 06. 09. Konfirmáció Igehirdető: Cserháti Sándor

Igehirdetési alapige:
Mt 12, 46-50.

Még beszélt Jézus a sokasághoz, amikor íme, anyja és testvérei megálltak odakint, mert beszélni akartak vele.Valaki szólt neki: Íme, anyád és testvéreid odakint állnak, és beszélni akarnak veled. Ő azonban így felelt annak, aki szólt neki: Ki az én anyám, és kik az én testvéreim? Erre kinyújtotta kezét tanítványai felé, és így szólt: Íme, az én anyám és az én testvéreim! Mert aki cselekszi az én mennyei Atyám akaratát, az az én testvérem és az én anyám.

Oltár előtt felolvasott ige:
ApCsel 1, 4-8.